MIS ON ADWORDSI REKLAAMI ÜLESANNE?

MIS ON ADWORDSI REKLAAMI ÜLESANNE?

Google AdWordsiga reklaami tehes satun aina sagedamini kokku inimestega, kes arvavad, et AdWords suudab kõike. Arvatakse, et kui AdWordsi kampaania tööle panna, siis müük kohe tõuseb ja kõik mured ongi kadunud. Nii see kahjuks pole!

 

Google Ads (AdWordsi) reklaami ülesanne nr 1 on tuua potentsiaalsed kliendid teie lehele.

Muidugi on AdWordsi reklaamil erinevaid instrumente, mis aitavad teil tooteid müüa, kuid kindlasti ei sunni see kasutajat ostma just seda toodet, mida müüte. Kuid selles artiklis ei räägi ma AdWordsi reklaamist, vaid tahan öelda, et ärge tekitage endale väärarusaama, et tänu AdWordsi reklaamile hakkab müük kohe kasvama. AdWords toob kliendid lihtsalt teieni ja sellel on müügiprotsessis suur roll. Loe lähemalt ka müügilehtrist.

Loe lähemalt ka müügilehtrist.

 

Kas sinu leht müüb?

Koduleht või E-pood peab oma tööd tegema. Kui potentsiaalne klient tuleb sinu kodulehele, teda huvitab mingi kindel toode ja ta seda lehelt ei leia, siis ta lihtsalt lahkub sealt.

Toon lihtsa näite. Kui kasutaja tahab osta triibulisi sokke ja ta ei leia neid teie lehelt, siis ta lahkub sealt ostu sooritamata. Tundub ju loogiline? Kuid peale selle on ka palju muid asju, mis võivad külastaja ära peletada.

Toon mõned näited:

Hind – pole saladus, et enamik kasutajaid otsivad kõige soodsamat toodet, kuid mitte koguaeg pole see otsustav tegur. Kõik oleneb siiski kaubast.

Informatsioon – kas toote kohta, millest külastaja on huvitatud, on toodud kogu vajalik informatsioon? Inimestel on huvi toote materjali ja tehniliste andmete vastu.

Tagasiside – tänapäeval on tootevalik suur ja olulist rolli mängib tagasiside toodetele. Suur hulk inimesi uurivad enne toote, teenuse ostu tausta ja tagasisidet ning langetavad alles siis ostuotsuse.

Saadavus – kui teie laos pole kaupa, kuid konkurendi laos on ja hinnavahe pole eriti suur, siis ostetakse arvatavasti konkurendilt. Kõik tahavad kauba kohe kätte saada, mitte nädala pärast.

Bränd – kõik meie teame, et brändi (Apple või LG või midagi sarnast) roll on ostu sooritamisel väga suur roll. Lehe usaldatavus – vahel tekib lehel liikudes selline tunne, et ei tasu siit osta, kuna sisetunne ütleb, et midagi on siin valesti. Siin mängib suurt rolli lehe disain ja ülesehitus.

Lehe struktuur – kas leht on õigesti üles ehitatud, kas külastaja leiab seal kõik vajaliku info, mida ta soovib?

Enne kui kulutate AdWordsi reklaamile või muule reklaamile suuri summasid, tehke oma leht korda. Veenduge, et teie leht müüb! Ühendage enda leht analüütik-instrumentidega ja olge kursis sellega, mis teie lehel toimub. Sellest saate lähemalt lugeda siit.

Kallid kodulehtede omanikud, e-poodide ja muude lehtede omanikud, tehke oma leht korda ja ühendage nendega analüütika-instrumendid, et teada saada, kas teie leht töötab õigesti või mitte. Juhul, kui jääte sellega jänni, siis ma teid aitan sellega.

Google Ads reklaam teenusest saad lugeda siit.